Monday, January 10, 2011

Berita gembira

Baru beberapa hari yang lepas saya menerima mesej daripada adik. Dia menyatakan keputusan UPS matrikulasinya yang baru diterimanya. Alhamdulillah, sgt memberangsangkan. Bukan nak berbanggga dengan adik sendiri tp hakikatnya "I'm proud of her".!

Berita gembira kedua: Saya baru menghantar final draft thesis. Bukan berita gembira yang berpanjangan sebab thesis tu perlu dihard boundkan sebelum hantar ke panel. Bukan perkara yang mudah, untuk format thesis itu sahaja saya tidak tidur malam. Edit situ, edit sana. huhu. perancangan sebelum ni nak ambil master. Mampukah?

Berita gembira ketiga: Saya baru menerima berita saya dapt anak buat baru "baby boy". Lambat sehari saya tahu.

Tapi saya masih ada berita tak gembira: Saya tak pandai meluahkan rasa gembira tu dengan sahabat-sahabat, jadi tak dapat berkongsi. Somehow, adik saya sendiri merajuk sebab saya tak raikan dia dan bagi kata-kata motivasi. Saya mahu telefon k.ngah right now tapi saya tak mampu nak buat sebab takut dua-dua akan janggal bila brcakap. Teruk kan?? But still, saya tak patut punya perasaan itu. Tapi xpe, sebab itu salah saya sndiri sebab tak mampu untuk mendekati mereka. I have to develop myself!! Haisy, another one more homework...heeee ^^

No comments:

Post a Comment