Saturday, March 3, 2012

A FRESH Start

3 Mac 2012

Muktamad...!
Singkat saja masa untuk saya buat keputusan.
Setelah mempertimbangkan pro dan kontra nya.

Jadi,
Dengan ini, mulai saat ini...
Automatically facebook account saya deactivated
Minta maaf ye sahabat-sahabat kalau tak jumpa profile saya dalam laman siber facebook.
Tak boleh la nak gurau-gurau manja dah lepas ni...^^
I've got to choose what is the best for me.
And I think that's it...
 
Ini juga membawa maksud...selepas ini saya tak boleh lah nak buang masa layan facebook lagi. Walaupun banyak kata-kata motivasi dan info-info baru yang boleh saya dapat tapi keburukannya still mendominasi. Ya, saya tahu facebook juga adalah medan dakwah yang boleh kita manfaatkan. Tapi, saya juga manusia yang lemah dan seringkali lalai dan leka dengan nikmat yang diberiNya.

So, what I've got to do now...?
- Rest and rilex.
- Focus on blog.
- Proposal and literature review for my Master project.
- Keep on reading ilmiah books.
- Smile sincerely.....^____^

Alhamdulillah...the big reason why I'm deactivated my facebook account is to focus on my study. A lot hard work must do right now. Also, I must focus on my writing too (I mean this blog....to keep it alive).

Maksudnya : "Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki...." 


Reactivate account? Bila tu???

For sure...not now and not this week. Maybe...hmm, I'll ask my  personal assistant (my heart). She said, when the 'perfect time' comes...huhu. Enough for today. Focus Suri !!...(",)

No comments:

Post a Comment